User talk:MakerJulian

From Uncyclopedia, the content-free encyclopedia
Jump to navigation Jump to search

Welcome![edit]

Hello, MakerJulian, and thanks for joining Uncyclopedia! Before editing further, please take a gander at our Beginner's Guide. If you want to find out more about Uncyclopedia or need more help with something, check out the following pages:

Please sign your name on talk pages using four tildes (~~~~) or use the "sign" button (OOjs UI icon signature-ltr.svg) above the edit box. This will automatically produce your name and the date.

If you need help, feel free to ask me on my talk page, post on our community forum, join our Discord, or message an administrator on their talk page. Additionally, our Adopt-a-Noob program can bring experienced editors straight to you. Simply leave a message on an adopter's talkpage to join. I hope you enjoy editing here and being an Uncyclopedian!  MrX blow me 22:30, 13 April 2021 (UTC)

My Hero Academia[edit]

Nice job on your article! I wasn't sure if the proofreading template was a joke or not, cuz there were hardly any spelling/grammar errors (and very minor ones at that). So I took the liberty to fix some minor stuff, but feel free to revert what I did. Let me know if you have any questions. Cheers. MrX blow me 22:54, 13 April 2021 (UTC)

Julian Says: It was not a joke, but thank you vey much! MakerJulian (talk) 21:02, 19 April 2021 (UTC)

If you need help signing your messages, use four tildes (~) after your message, or just click the signature button at the top left-ish area of the editing section. Cheers! WohMi, the Dueling King (talk) 20:57, 19 April 2021 (UTC)

VFD votes[edit]

Hey! If you vote for or against a VFD, please also add your signature there so that people counting the votes don't think there was a mistake. Let me know if you have any questions. Cheers. MrX blow me 21:08, 19 April 2021 (UTC)

Signing your messages[edit]

If you need help signing your messages, use four tildes (~) after your message, or just click the signature button at the top left-ish area of the editing section. Cheers! WohMi, the Dueling King (talk) 20:58, 19 April 2021 (UTC)

UnSignpost delivery[edit]

This is a telemarketing version of the UnSignpost, which has been provided to all active Uncyclopedians (selected by Cassie) free of charge. Enjoy! MediaWiki message delivery (talk) 01:38, 1 May 2021 (UTC)

The UnSignpost
In Pure Russian Fashion, The Newspaper That Reads YOU!!

Babes in Toyland[edit]

Hey Julian, I'm still a little confused by you nominating this article at VFD and voting to keep lol, but not a big deal. Would you like me to move it to your user space for you? It's short enough to have been at QVFD, and the vote looks pretty lopsided, but if you wanna work on it in your user space that's fine. MrX blow me 06:06, 1 May 2021 (UTC)

Oh I just thought it could be good and was unsure of my opinion, sorry, it does not matter because it will be deleted soon MakerJulian (talk) 14:57, 1 May 2021 (UTC)
Ah okay, well yeah I'll most likely huff it later, unless you'd like to work on it in your user space. Cheers. MrX blow me 19:23, 1 May 2021 (UTC)

Poo Lit Surprise is back![edit]

The 15th Poo Lit Surprise contest is here! This multifaceted competition, with four distinct and open categories, is open between June 1st and June 21st. Five $10 prizes, as well as a bonus $5 prize, are up in the air! Here are the open categories this year:

  • Best Mainspace Article - for articles in the traditional sense.
  • Best Alternate Namespace Article - for stuff like UnNews or even UnTunes!
  • Best File - replacing Best Potatochop, all self-made files are allowed here (with a few exceptions)!
  • Best Rewrite - for the best already-existing articles rewritten from scratch.
  • Best Template - A brand new category this year: the best template wins!

To register, please consult Uncyclopedia:Poo Lit Surprise, add your name to the table in the category you wish to join, and link your entry once you are ready. Everyone is welcome, regardless of seniority!

Judges may enlist at User:Cassie/PLS/Scoring. Judges may not participate in the category or categories they enlist in, but are free to participate in other categories!

Good luck folks!  Cassandra  (talk02:32pm  May 31, 2021

Poo LIt Surprise due date coming up[edit]

Hey all! You have three (3) more days to submit something to the Poo Lit Surprise contest if you wish to do so.

Good luck with your creations!  Cassandra  (talk) 23:25, 18 June 2021 (UTC)